Gizemli 2017 ve Tesettür dünyası



Koskoca bir yıl geçti. Umarım iyi değerlendirmişsinizdir bu yılı. Şimdi oturdum bu koca yılı baştan sona düşündüm. Bazı sağlık problemleriyle uğraştım, durdum yılın en başlarında. Her şeyin başı sağlıkmış. 2017 sağlıklı ve mutlu bir yıl olsun!

2016 kimi zaman çok zor kimi zaman çok keyifli geçti benim için. "Bu sene benim yılım olsun demiştim." Ama düştüğüm zamanlarda oldu kalktığım zamanlarda…Hayallerim vardı bir çoğunu gerçekleştirmek için büyük adımlar attım. Şehirler gezdim. Hatta Trabzon' a, Antalya'ya 2 kere yolum düştü bu sene. Gezdikçe mutlu oldum. Aklımı ve olumsuz düşüncelerimi yanımda götürmedim hiç. Bazı şeyleri hatırlayamıyorum ama olsun. İşte tam bu anda "iyi ki yazmışım" diyorum.

2016, Bir haber firmasının sosyal medyasını yöneterek geçti benim için. Türkiye için de çok zor sınavlarla geldi geçti.  Kimi zaman Suriyeli çocuklar için çılgınlar gibi ağladım masa başında kimi zaman vatansever Mehmetçik için. Dilerim bu yıl huzur ve barış yılı olur!

Her sene olduğu gibi bu sene de bir şeyleri "yapmış olmak" için yapmadım. Ne kadar kötü bir şeydi " yapmış olmak" için yapmak. Ne kadar samimiyetsizdi. İnsanlar istiyor diye, "demesinler" diye yapmak…

Öğrenmeye çalıştım. Mekanlarla insanları bağdaştırmamayı, yaşınılan ne varsa onu mekanla özdeşleştirmemeye çalıştım. Yapamadım. Evet mekanları keyifli kılan içinde yaşanılanlardı ama bazen güzel olan yerleri kötü anılar kirletti. Sonuçta başaramadım.

Bu sene yeni şeyler öğrendiğim de oldu, ders çıkarmayı öğrenemediğimde…Böylece geçti gitti işte.

Zaman öyle hızlı geçiyor ki en ufak bir anın bile tadını çıkarmalı. İyi ve güzel ne varsa ona doğru koşmalı.

FIAN MT

I'm just a beginner blogger who tried to learn things related to coding which always appears in front of the eye

Yorum Gönder